جوانان هدف اصلی برنامه های ضد ایرانی ۱۶۰شبکه ماهواره ای/ مدیریت جهادی یعنی خدمت به مردم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 735
نویسنده : مهدی
هاشم پور:
جوانان هدف اصلی برنامه های ضد ایرانی ۱۶۰شبکه ماهواره ای/ مدیریت جهادی یعنی خدمت به مردم
تبریز - خبرگزاری مهر: مسوول سیاسی سپاه عاشورا گفت: هدفگیری برنامه های ۱۶۰ شبکه ماهواری علیه جوانان جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین هاشم  پور پنجشنبه در جمع پایوران سپاه مراغه اظهار داشت: دشمنان با همه توان برای مقابله و متوقف کردن حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده اند که پخش گسترده برنامه های ماهواره ای ضد ایرانی بیانگر همین موضوع است و بر همین اساس جوانان باید آمادگی مقابله با تهدیدات نرم دشمنان را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان ایرانی هیچگاه  اجازه جولان دادن به  دشمنان  را نمی دهند، افزود: استکبار جهانی به این خاطر متوسل به جنگ نرم و ابزارهای نوینی چون ماهواره و اینترنت شده که در جبهه جنگ سخت با ایران اسلامی شکست خورد و آلوده کردن به مواد مخدر، رواج ناهنجاری اخلاقی و مصرف مشروبات الکلی سه نسخه اصلی هستند که دشمن در این جبهه برای انحراف جوانان ایرانی پیچیده است.

مسوول سیاسی سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم آگاه سازی و هوشیاری نسل جوان در مقابل این تهدیدها و توطئه ها اظهار داشت: در چنین شرایطی که دشمن استکباری از هر ابزاری برای شکستن مقاومت و ایستادگی نظام و ملت جمهوری اسلامی استفاده می کند، هوشیاری و بیداری جوانان ایرانی از هر زمان دیگری لازم و ضروری تر است.

هاشم پور در پایان سخنان خود ضمن اشاره به ابعاد مختلف نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: مدیرت جهادی  مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدیریتی است که در خدمت به مردم خلاصه می شود و نه در خدمت به ثروت و بنابراین  مدیران با اجتناب از اشراف گرایی باید تکلیف گرایی را در سرلوحه امور و کارهای خود قرار دهند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 780
بازدید ماه : 6750
بازدید کل : 206349
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com